آرشیو دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۵
فوتبال ایران
۱۱

منصوریان: مدافع می خواهیم

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال همچنان به آینده این تیم امیدوار است. هواداران استقلال جلوی او صبر دارند و منصوریان هم جلوی بازیکنان.

استقلالی ها در این چهار هفته ای که از لیگ گذشت، زیبا بازی نکردند و بعضی از بازیکنان هم به هیچ وجه در حد خودشان نبودند. منصوریان ولی همچنان امیدوار است و با صبر زیاد می گوید: «همه چیز درست می شود.» این مربی که در روزهای تعطیلی استقلال، همچنان مشغول کار و برنامه ریزی است، درباره آخرین شرایط تیمش می گوید: این تعطیلات لیگ به نفع ما بود و امیدواریم بتوانیم نهایت استفاده را از آن ببریم.

او درباره شایعه حضور پادوانی در استقلال پاسخ می دهد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. من قبل از بازی با پیکان در کنفرانس مطبوعاتی گفتم ما نیاز به یک مدافع داریم. هنوز هم چنین خواسته ای دارم. استقلال در بخش هجومی مشکلی ندارد. ما گل مان را در هر بازی می زنیم. نیاز به یک مدافع دیگر داریم تا بتوانیم مشکلات مان را حل کنیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت کنعانی زادگان، مدافع مصدوم استقلال هم مشخص شده، توضیح می دهد: او به احتمال زیاد باید جراحی کند. پزشکان باید نظر نهایی را در این باره بدهند، ولی فکر می کنم کار محمد حسین به جراحی بکشد. این بازیکن امسال شروع بدی در استقلال داشت و منصوریان حالابا دفاع از او می گوید: محمدحسین جوان است و سن و سالی ندارد. من فکر می کنم به حمایت ما نیاز دارد. مطمئنم او در بازگشت دوباره می تواند عملکرد خوبی در زمین بازی داشته باشد.