آرشیو دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۵
فوتبال ایران
۱۱

سیدجلال حسینی: سنگین ترین بدنسازی عمرم را داشتم

سیدجلال حسینی مدافع با تجربه تیم ملی، همراه دیگر ملی پوش ها به اردوی فلورانس رفته است. او با وجود سن و سال نسبتا بالایی که دارد، همچنان آماده است و جزو بهترین مدافعان لیگ برتر به حساب می آید. سیدجلال، سال گذشته بین سه مدافع برتر فصل بود و امسال هم کمک کرده تا خط دفاعی پرسپولیس استحکام لازم را داشته باشد. سیدجلال که این روزها ترکه ای تر از همیشه به نظر می رسد، در این باره به جام جم ورزشی می گوید: خیلی تمرینات سنگینی داشتیم. بدنسازی ما در اوکراین، یکی از سنگین ترین بدنسازی هایی بود که در عمرم تجربه کردم. به خاطر همین ترکه ای شده ایم.

سیدجلال درباره آخرین شرایط تیم ملی و همین طور شانس صعود ایران به جام جهانی هم کوتاه می گوید: شوخی نیست، مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است. جای اشتباه و تعلل هم نداریم. هر چه هست باید رو کنیم. اگر می خواهیم به تیم ملی کمک کنیم الان زمانش است. آقایان الان پشت تیم ملی باشند. حمایت کنند که فردا دیر می شود. ایران الان نیاز به حمایت دارد.

مدافع تیم ملی در پایان می گوید: قبل از ترک تهران و سفر به ایتالیا، مسئولان فدراسیون به اردو آمدند. آقای تاج رئیس و ساکت مدیر تیم ملی حضور داشتند. خیلی صحبت های خوبی داشتیم که من هم به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی در این جلسه حرف هایی زدم. گفتم امیدواریم حمایت همیشه باشد چون الان واقعا زمان حساسی است. خدا را شکر فدراسیون رویکردش مثبت است و امیدوارم بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.