آرشیو یکشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۱
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

استفاده از دستگاه POS:

آقای عباسی در تماس با ما عنوان کردند که چندین سال است دستگاه POS به منظور سهولت در خرید در اکثر فروشگاه ها نصب شده است اما متاسفانه خیلی از مراکز تمایلی هم به استفاده از آن ندارند و مردم به خاطر همراه نداشتن پول نقد سرگردان می شوند و اکثرا مردم دلیل آن را سودجویی اعلام می کنند چون به دلیل نبود پول خرد مابقی برخی هزینه ها بازگردانده نمی شود و باعث سود بیشتر کسانی می شود که از این دستگاه استفاده نمی کنند. امیدواریم مسئولان مربوطه این موضوع را در نظر بگیرند.

طرح ترافیک و کسب درآمد بیشتر:

آقای محمد حسینی نیز چنین بیان کردند که متاسفانه طرح زوج و فرد هر روز گسترش پیدا می کند و تقریبا اکثر نقاط شهر را تحت پوشش قرار داده است. زمانی اعلام کردند طرح ترافیک برای مرکز شهر اجرا می شود تا از شلوغی جلوگیری شود بعد طرح زوج و فرد را اجرا کردند. به بهانه جلوگیری از آلودگی و در حال حاضر از چمران تا همت شامل طرح می شود و کسانی که در این مناطق زندگی می کنند واقعا عذاب می کشند و از طرفی شهرداری با قیمتی گزاف طرح ترافیک سالیانه و هفتگی و روزانه می فروشد و مشخص است که این طرح ها به بهانه کسب درآمد بیشتر است به هر طریق و هیچکس هم اعتراضی نمی کند چون همه سهمیه دارند و کسی به فکر مردم عادی نیست.

اجناس قاچاق:

هموطن محترمی نیز گفتند که بسیاری از اجناس قاچاق را با لودر از بین بردند. در صورتی که می شد استفاده بهتری از آن کرد. می توانستند آنها را بفروشند و پول آن را به نیازمندان کمیته امداد و بیمارستان ها و روستاها کمک کنند.