آرشیو سه‌شنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۳
فرهنگ و هنر
۲۲

سه شنبه بازار فرهنگ

نشست «تنها صداست که می ماند»

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه شنبه دوم شهریور ساعت 16:30 به بررسی شعر فروغ و سهراب در ایتالیا اختصاص دارد که با سخنرانی فائزه مردانی - استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بولونیا و مترجم اشعار فرخزاد به ایتالیایی - در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

«گبه های شادی» در نقش جهان

نمایشگاه «گبه های شادی» به یاد زنده یاد پرویز کلانتری از سه شنبه 2 شهریور ساعت 10 تا 17 در گالری جهان مرکز هنرپژوهی نقش جهان وابسته به فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، ضلع جنوب غربی بوستان ساعی، شماره 2169 به نمایش در می آید. این نمایشگاه شامل 18 اثر از شادی تاکی است که خود طراحی و اجرا کرده است.

نشست پژوهشی «مخاطب و آمار فروش در سینمای ایران»

نهمین نشست از سلسله نشست های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با عنوان «مخاطب و آمار فروش در سینمای ایران» باحضور سعید قطبی زاده، علی سرتیپی تهیه کننده سینما و مدیرعامل شرکت فیلمیران و مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینما شهر سه شنبه 2 شهریور از ساعت 17 در مدرسه ملی سینمای ایران واقع در سه راه اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه نیلوفر، شماره 3 برگزار می شود.

بررسی روند جهانی کتابخانه ها

نخستین جلسه از سلسله گزارش های علمی با عنوان «روند جهانی در باب آینده کتابخانه های عمومی» ساعت 10 صبح سه شنبه دوم شهریور با حضور محمدمهدی ذوالفقارزاده استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و مهدی احمدیان دکترای آینده پژوهی برگزار می شود.

مستند «یوز ایرانی» در خانه هنرمندان

فیلم مستند «تنهاوش» ساخته فتح الله امیری سه شنبه 2 شهریور ساعت 18 در سینما تک خانه هنرمندان ایران با همکاری انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند ایران به نمایش در می آید.