آرشیو سه‌شنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۳
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

نمایش 7 فیلم بلند سینمایی در نخستین روز جشنواره فیلم سلامت

نخستین روز جشنواره فیلم سلامت با نمایش هفت فیلم بلند سینمایی آغاز به کار کرد. فیلم های «لامپ صد» به کارگردانی سعید آقاخانی، «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی، «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری، «حوالهی» به کارگردانی علی یحیایی و همچنین فیلم های «بشارت به شهروند هزاره سوم» به کارگردانی محمد هادی کریمی، «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست و «آتش بس2» به کارگردانی تهمینه میلانی روی پرده رفتند.

«کاغذ بی خط» در شبکه نمایش خانگی

«کاغذ بی خط» ساخته ناصر تقوایی به شبکه نمایش خانگی آمد.

معرفی فیلم های کوتاه منتخب جشن سینمای ایران

هیات انتخاب بخش فیلم های کوتاه هجدهمین جشن سینمای ایران از میان 516 اثر متقاضی حضور در این جشن، 42 فیلم برگزیده را اعلام کرد.

تخفیف 30 درصدی آثار «میراث مکتوب» در هفته دولت

مرکز پژوهشی میراث مکتوب به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، آثار منتشرشده خود را از تاریخ دوم تا نهم شهریور با تخفیف 15 تا 30 درصد ارائه می کند.

«لانتوری» در راه یک جشنواره دینی

فیلم سینمایی «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان در یازدهمین حضور جهانی خود در نوزدهمین جشنواره سینما و دین تورنتو به نمایش در خواهد آمد.

درگذشت <مسعود زنگنه>؛ موسیقیدان

مسعود زنگنه از پیشکسوتان کرمانشاهی در عرصه موسیقی و نوازندگی روز یکشنبه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه دارفانی را وداع گفت.

انتخاب هیات مدیره انجمن صنفی پژوهشگران تاریخ

در نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی پژوهشگران تاریخ علی ططری، حبیب اسماعیلی، غلامرضا عزیزی، شادی معرفتی و مرتضی رسولی پور به عنوان اعضای اصلی، علی مرشدی زاد و رحیم روحبخش به عنوان اعضای علی البدل، محمد جمالی به عنوان بازرس و فتاح غلامی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.