آرشیو سه‌شنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۳
ورزشی
۲۳

چهره ها

جهانبخش در جمع مردان برتر لیگ هلند

آلکمار یکشنبه شب با گلزنی علیرضا جهانبخش در دقیقه 84 با نتیجه 1-2 بر اوترخت چیره شد تا نخستین بردش را در فصل جدید لیگ فوتبال هلند به دست بیاورد. نمایش جهانبخش در این دیدار به قدری خوب بود که از سوی مجله معتبر «فوتبال اینترنشنال» به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب و یکی از نفرات برتر هفته سوم این مسابقات نیز شناخته شد. آلکمار با این برد، چهار امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت و قصورهای دو هفته قبلی اش را تا حدی جبران کرد. دیگر گل آلکمار را در این مسابقه، مارکوس هنریکسن به ثمر رساند.

اخباری: حق اشتباه نداریم

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود را از مرحله مقدماتی جام جهانی یازدهم ماه جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد و در این دیدار به مصاف قطر خواهد رفت. ملی پوشان ایران امید دارند تا در ورزشگاه آزادی حمایت هواداران را داشته باشند و نخستین دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند. محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم ملی فوتبال در خصوص حضور تیم ملی در ایتالیا می گوید: «اردوی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از نظر وضعیت تمرین و تغذیه در شرایط مناسبی قرار داریم. این روزها به غیر از موفقیت در بازی اول به چیز دیگری فکر نمی کنیم. همه مردم نسبت به اهمیت و حساسیت این مرحله از مسابقات اشراف دارند، مطمئن باشید اگر مردم به ورزشگاه آزادی بیایند کار ما آسانتر خواهد شد. در دیدار برابر قطر و به طور کل بازی های این مرحله فرصتی برای اشتباه کردن نداریم.»

نوروزی: فکر نمی کردیم از چهار بازی هشت امتیاز بگیریم

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شروع خوبی در لیگ برتر داشت که این شروع خوب موجب شد تا انتظارات از این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بیش از حد باشد. کادر فنی و بازیکنان این تیم هدف صنعت نفت آبادان را ماندن در لیگ برتر می دانند. رضا نوروزی، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص وضعیت تیمش می گوید: «تیم بدی نداریم، ولی نباید از صنعت نفت انتظار بیش از حد داشت. فکر نمی کردیم از چهار بازی ابتدایی هشت امتیاز بگیریم، ولی خوشبختانه خوب نتیجه گرفتیم. هدف مهم ما ماندن در لیگ برتر است و وقتی این موضوع قطعی شد تلاش می کنیم تا رتبه تک رقمی کسب کنیم.»