آرشیو شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۱
جامعه
۱۷

اشتباه درباره علت فوت خانم بازیگر

تهیه کننده سریال معمای شاه، در تصحیح اظهاراتش درباره مرگ نیلوفر خرم نیک اعتراف کرد: اطلاعات غلطی در این زمینه به من داده شده بود که باعث اعلام یک خبر اشتباه شد.

علی لدنی، در گفت وگو با جام جم افزود: من بر اساس اطلاعاتی غلط گفتم ایشان در حین عمل جراحی فوت کرده اند، اما بعد متوجه شدم که اشتباه کرده ام و چون به علت ایست قلبی و شدت آسیب های مغزی از دنیا رفته اند و هیچ عمل جراحی در کار نبوده است.

در همین زمینه آرزو دهقان، سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت نیز اعلام کرد: خانم خرم نیک (بازیگر نقش لیلی امیر ارجمند در سریال معمای شاه)، عصر نهم شهریور با سطح هوشیاری 3 از 15 و کبودی شدید و تنفس های منقطع به اورژانس یکی از بیمارستان های خصوصی تهران منتقل شد و توسط متخصص، عملیات احیای قلبی و ریوی روی او انجام شد، اما به علت وخامت حال عمومی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شد.

به گفته او، بیمار در بخش مراقبت های ویژه نیز دو بار دچار ایست قلبی تنفسی شد که در هر دو بار عملیات احیای قلبی تنفسی با موفقیت انجام شد، اما در سحرگاه روز بعد به دنبال سومین ایست قلبی ریوی و شدت آسیب های مغزی ناشی از وضعیت تنفسی قبل از ورود به اورژانس، با وجود تلاش های پزشکان و متخصصان، بیمار فوت می کند.