آرشیو شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۱
فوتبال ایران
۱۱

شهباززاده پا جای پای طارمی و رضاییان

بازگشت سجاد به استقلال؛ فوری!

شاید از اول هم مشخص بود که سجاد شهباززاده هم به سرنوشت طارمی و رضاییان دچار می شود، البته سجاد کمی آستانه تحملش بیشتر بود و تمام تلاشش را کرد تا نشان بدهد اوضاع خوب است و می خواهد از آلانیا اسپور راهی لیگ های معتبر اروپایی شود.

البته شرایط سجاد در آلانیا چندان هم بد نیست. او در ترکیب تیمش در چند بازی ابتدایی به میدان رفته و در کل اوضاع بدی را تجربه نکرده است، اما مشکلی که دلیل بازگشت سجاد به ایران عنوان می شود، این است که رابطه مدیر برنامه های ترکیه ای این بازیکن با باشگاه در بدترین شرایط خودش قرار گرفته است و همین اتفاق باعث شده تا بازیکن هایی که او به این باشگاه معرفی کرده است در شرایط بدی قرار بگیرند!

این اتفاق درحالی رخ داده است که به نظر می رسد خود سجاد هم فهمیده که دود این اختلاف ها به چشم بازیکنان خواهد رفت و شاید شرایطی بدتر از نیمکت نشینی را که همان نشستن روی سکوهاست تجربه کنند. براساس اخبار رسیده سجاد با مدیر برنامه هایش صحبت کرده و به احتمال خیلی زیاد شاید از این تیم جدا شود. اگر سجاد موفق شود رضایت نامه اش را از آلانیا بگیرد، قراردادش را فسخ کرده و احتمالافوتبالش را در کشوری بجز ترکیه ادامه خواهد داد.

البته خبر دیگری هم رسیده است، این که با توجه به شرایط بد این روزهای استقلال در خط حمله، تماس ها برای بازگشت سجاد به این تیم شروع شده است و آبی ها درصددند رای شهباززاده را بزنند تا او به تهران و لیگ برتر برگردد. هنوز چیزی قطعی نشده است، اما این احتمال وجود دارد که شهباززاده هم پا در جای پای طارمی و رضاییان بگذارد و فوتبالش را در ایران ادامه بدهد.