آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۳۰۹
ورزشی
۲۳

پارالمپیک

مریم سلطانی در پرتاب نیزه هفتم شد

مریم سلطانی در ماده پرتاب نیزه کلاس F 32 دو و میدانی پارالمپیک به مصاف 7 ورزشکار از کشورهای تونس، فنلاند، آلمان، الجزایر، چین، مراکش و هلند رفت که در نهایت با ثبت رکورد 15 متر و کسب عنوان هفتمی به کار خود پایان داد.

جودوکار ایران مدال برنز پارالمپیک را از دست داد

امید نوری جعفری در دیدار رده بندی جودو پارالمپیک برای کسب مدال برنز به مصاف الکساندر گوسینوف از اوکراین رفت و در نهایت ایپون شد و از رسیدن به مدال بازماند. او در دور اول برابر نماینده آلمان پیروز شد اما برابر جودوکار کره ای شکست خورد. او در مرحله شانس مجدد ابتدا جودوکار ازبکی را از پیش رو برداشت اما در نهایت با شکست از اوکراین، به مدال نرسید.

تساوی ایران و ترکیه در فوتبال 5 نفره پارالمپیک

تیم ملی فوتبال 5 نفره ایران در نخستین بازی خود در بازی های پارالمپیک ریو، به مصاف ترکیه رفت که در پایان به تساوی بدون گل رسید. این بازی در حضور سه هزار تماشاگر در ورزشگاه المپیک سنتر برگزار شد. در ترکیب تیم ملی ایران میثم شجاعیان، امیر پوررضوی، حسین رجب پور، بهزاد زادعلی اصغر و احمدرضا شاه حسینی بازی می کردند.

رتبه بیست و چهارم زمانی در تفنگ بادی 10 متر

مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی مردان المپیک 2016 ریو در بخش تفنگ بادی 10 متر برگزار شد که مهدی زمانی با 31 تیرانداز دیگر به رقابت پرداخت. در پایان این رقابت، زمانی با امتیاز 551.7 در رده بیست و چهارم قرار گرفت و از صعود به فینال باز ماند.