آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۳۰۹
ورزشی
۲۳

اخبار

اردوی احتمالی بعدی تیم ملی فوتبال در ارمنستان

دیروز گفته شد اردوی بعدی آماده سازی تیم ملی فوتبال احتمالا از اول مهرماه به مدت 8 روز در ایروان، پایتخت جمهوری ارمنستان دایر خواهد شد. به همین منظور فهرست جدید ملی پوشان با سلیقه کارلوس کی روش در روز 31 شهریور و با اتمام هفته هفتم لیگ برتر اعلام خواهد شد. تیم ملی این اردو را در راه برگزاری مسابقات حساس 15 و 20 مهرماه خود برابر ازبکستان و کره جنوبی در ادامه مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 برپا می دارد.

کریمی: ویلیامز دیگر خطا نمی کند

علی کریمی ضمن غلط خواندن حملات کلامی اخیر به بنجامین ویلیامز روی صفحه شخصی این داور استرالیایی در شبکه های مجازی، خاطرنشان کرد که ویلیامز حاضر نیست با ارائه یک قضاوت مساله دار دیگر، حضور احتمالی اش را در جام جهانی 2018 به خطر بیندازد.

افتخاری مشاور کمیته فوتسال شد

طی حکمی از سوی علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال کشور، سیدرضا افتخاری به عنوان مشاور جدید کمیته و سازمان لیگ فوتسال منصوب شد. این در حالی است که افتخاری از 75 روز پیش به سبب منصوب شدنش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال، مجبور به رها کردن پست ریاست کمیته فوتسال شده بود.

30 هزار بلیت دربی پایتخت فروخته شد

دیروز اعلام شد 30 هزار بلیت دربی روز جمعه تهران بین پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به فروش رفته است. ظرفیت این ورزشگاه پس از صندلی گذاری های اخیر در طبقه دوم تا 78 هزار نفر کاهش یافته است.

بوفون دروازه بان برتر تاریخ لیگ قهرمانان شناخته شد

در آستانه شروع فصل جدید لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های اروپا، سایت اینترنتی یوفا در نظرسنجی از کاربران رسمی این سایت، جان لوئیجی بوفون دروازه بان معروف و پرسابقه یوونتوس ایتالیا را به عنوان برترین سنگربان تاریخ این پیکارها معرفی کرد. وی 59 درصد آرا را به خود اختصاص داد و بر امثال کان، اشمایکل، کاسیاس و چک فائق آمد.