آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۸
فوتبال ایران
۱۱

سعید عزت اللهی: یک امتیاز از بایرن بگیریم خوب است

در آلیانس آره نا از پیش بازنده نیستیم

روستوف روسیه، یکی از سورپرایزهای این فصل از لیگ قهرمانان اروپاست. این تیم روسی با قدرت توانست دو تیم اندرلخت بلژیک و آژاکس هلند را در مرحله پلی آف بازی ها از پیش رو بردارد و به مرحله گروهی بازی های لیگ قهرمانان اروپا برسد. این تیم پس از قرعه کشی به تیم های قدرتمند خورد.

بایرن، اتلتیکو و آیندهون سه تیمی هستند که روستوف باید در این مرحله با آنها رقابت کند. سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی روستوف که توانسته کم کم به ترکیب ثابت این تیم نزدیک شود، می گوید: «نمی خواهیم این گروه را برای خودمان سخت کنیم. روستوف امسال نشان داده توانایی شکست هر تیمی را دارد. پس نباید از پیش حریفان را برنده و خودمان را بازنده کنیم.» روستوف در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان سه شنبه شب باید به مصاف بایرن مونیخ برود. این دیدار در ورزشگاه آلیانز آره نا در منطقه باواریا برگزار می شود.

عزت اللهی در این باره هم توضیح می دهد: «ما در این ورزشگاه به هیچ وجه از پیش بازنده نیستیم. بایرن مونیخ تیم قدرتمندی است و مهره های خوبی دارد، ولی ما هم نشان داده ایم به هیچ تیمی باج نمی دهیم. با تمام قدرت به آلمان می رویم تا امتیاز کسب کنیم و به هیچ وجه از پیش بازنده نیستیم.»

او درباره تقابل با اتلتیکو تیم سابق خودش هم می گوید: «این بازی برای من خیلی خاص است. باشگاه سابقم است و انگیزه زیادی برای آن مسابقه دارم.» او در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی بایرن را چطور پیش بینی می کنی، می گوید: «پیش بینی بازی که واقعا سخت است. بایرن تیم قدرتمندی است و معمولادر خانه امتیاز نمی دهد. اگر یک امتیاز هم بتوانیم در آلیانز آره نا بگیریم واقعا نتیجه خوبی به دست آورده ایم.»