آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۸
فوتبال ایران
۱۱

از کی روش و پیروانی و فدراسیون تائید، از بعضی ها تکذیب

ویلیامز داور بازی ایران شد، تمام!

روز گذشته بعضی از رسانه های ورزشی ایران با شک و تردید درباره قضاوت بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی در بازی تیم ملی و ازبکستان نوشتند. این رسانه ها اعتقاد داشتند حضور این داور در آن بازی قطعی نیست و حتی صحبت های علی خسروی، کارشناس داوری ایران را ملاک قرار دادند. خسروی هیچ پستی در کمیته داوران ایران و آسیا ندارد و برای مسئولان فدراسیون عجیب است چطور خبر قضاوت بنجامین ویلیامز برای ایران را تکذیب کرده است!

خسروی روی احتمالات خود چنین خبری را تکذیب کرده است و در این میان بعضی رسانه ها هم با استناد به حرف های او نوشته اند ویلیامز داور بازی ایران و ازبکستان نیست. این یعنی کی روش، پیروانی مدیر تیم ملی و فدراسیون فوتبال خبر قضاوت او را تائید کرده اند و آنها که هیچ پستی ندارند، تکذیب.

یکی از مسئولان کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در این باره به جام جم توضیح می دهد: کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدتی قبل اسامی داوران بازی های ایران را به ما اعلام کرده است. طبق این لیست، بنجامین ویلیامز استرالیایی بازی ما و ازبکستان را سوت می زند و این مساله را تائید می کنیم. ایران اعتراض زده است و امیدواریم داور بازی عوض شود. او ادامه داد: نام داور بازی ایران و کره جنوبی را هم به ما اعلام کرده اند، ولی طبق تصمیم جدید کنفدراسیون 48 ساعت قبل از بازی نام داور را اعلام می کنیم. اجازه نداریم زودتر این کار را انجام دهیم