آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۹
ایران
۱۵

آخرین وضعیت پرداخت خسارت توفان مازندران

مدیر شرکت بیمه کوثر مازندران از تشکیل 547 پرونده خسارت توفان در استان خبر داد.

قاسم بهروزی در گفت وگو با ایسنا از افزایش پرونده های خسارت توفان در این شرکت خبر داد و گفت: 547 پرونده مربوط به خسارت های وارد شده توفان اخیر استان در بیمه کوثر تشکیل شده که در حال بررسی های کارشناسی است و برخی نیز به مرحله پرداخت خسارت رسیده است. از این تعداد پرونده، 70 درصد مربوط به قائمشهر است و بقیه به دیگر شهرها اختصاص دارد.

وی برآورد خسارت این تعداد پرونده را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان، اعلام و خاطرنشان کرد: پرداخت خسارت 387 پرونده صورت گرفته و 45 پرونده نیز در حال بررسی است.

مدیر بیمه کوثر مازندران با بیان این که از زمان وقوع حادثه تیم های کارشناسی شرکت بیمه کوثر در مناطق آسیب دیده حضور یافته اند، اظهار کرد: نمایندگی ها، کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان ها و حضور فیزیکی خسارت دیدگان مرجع آمار بیان شده است.

وی با بیان این که 160 پرونده دارای نقص مدارک است، افزود: از تمامی خسارت دیدگانی که پرونده آنان دارای نقص مدارک است درخواست داریم هرچه سریع تر به تکمیل مدارک اقدام کنند.

مدیر شرکت بیمه کوثر مازندران از خسارت دیدگان خواست به منظور تکمیل پرونده به اداره خسارت آتش سوزی بیمه کوثر مازندران مراجعه کنند. وی یادآورشد مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33349021 تماس گرفته و نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند. بهروزی در مورد نحوه پرداخت خسارت دیدگان گفت: برای پرونده هایی که بررسی آنها به پایان رسیده کارت های پرداختی در نظر گرفته ایم که در سه مرحله شارژ شدند.