آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۹
ورزش
۱۸

عزت الهی: استرس ندارم

امشب در یکی از حساس ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا برای ایرانی ها، روستوف روسیه، مقابل بایرن مونیخ آلمان قرار می گیرد.

سعید عزت الهی و سردار آزمون، دو بازیکن تیم ملی که عضو روستوف هستند، به احتمال فراوان مقابل بایرن مونیخ بازی می کنند. بحث درباره حضور ثابت این دو بازیکن در ترکیب زیاد است و البته بعید به نظر می رسد سرمربی روستوف از عزت الهی در ترکیب ثابت این تیم استفاده کند. صبح دیروز کاروان روستوف روسیه را ترک کرد و راهی مونیخ شد تا برای بازی امشب آماده شود. سعید عزت الهی، هافبک دفاعی تیم ملی در پاسخ به این که آیا استرسی قبل از این بازی نداری، لبخندی می زند و می گوید: «استرس نه. اتفاقا خیلی خوشحالم و فقط خدا را شکر می کنم که در این سن و سال چنین تجربیاتی به دست آورده ام و شانس بازی مقابل بزرگان اروپا را دارم.»

روز شنبه این نگرانی وجود داشت که آزمون بازی بایرن را از دست دهد. او در آخرین بازی تیمش در لیگ روسیه آسیب دید ولی دیروز پزشکان روستوف اعلام کردند، سردار مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. احتمال حضور ثابت مهاجم گلزن ایران در ترکیب تیمش مقابل بایرن زیاد است و یکی از امیدهای اصلی روستوف به شمار می آید. این تیم روسی احتمالاچهار بازیکن غایب در مسابقه امشب خواهد داشت.