آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۹
ورزش
۱۸

گوچی: تحت فشار، بهتر بازی می کنم

2 گلی که زدم را دوست دارم

رضا گوچی، مهاجم تیم ملی روی دور گلزنی افتاده. او در دیدار ایران و قطر، یک گل سرنوشت ساز زد و در بازی چین هم خیلی تلاش کرد تعویض طلایی کارلوس کی روش باشد. گوچی در بازگشت به هلند هم توانست خوش بدرخشد. او بدون آن که استراحت درست و حسابی داشته باشد، مقابل توئنته به میدان رفت و دو گل زد تا ستاره بی چون و چرای زمین باشد.

رضا بعد از این اتفاق ها می گوید: «راستش در این مدت استراحت زیادی نکردم. قبل از بازی با قطر سفر نسبتا طولانی به تهران داشتم و با خستگی به تیم ملی رسیدم. خدا را شکر بازی قطر را بردیم و بعد به چین رفتیم. پرواز رفت و برگشت به این کشور حدود 20 ساعت بود. به خاطر اختلاف ساعت هم کمی به مشکل خوردیم. بعد از این بازی هم با تیم به تهران برگشتم و یک روز بعد، بازهم چند ساعت پرواز داشتم تا به هلند برگردم. استراحت درست و حسابی نداشتم ولی خوشحالم که بازی کردم و دو گل زدم.» رضا با خنده ادامه می دهد: «من همیشه تحت فشار باشم، بهتر بازی می کنم.»

رضا درباره دو گلی که به توئنته زد اضافه می کند: «خدا را شکر می کنم. در هیرنوین توقع از من خیلی زیاد است. این دو گل تا حدود زیادی فشار را از روی من برداشت. هر دو گلم را دوست داشتم. امیدوارم دوباره بتوانم برای تیمم گل بزنم.»

آماده پرواز

عملکرد درخشان قوچان نژاد در پنج هفته اخیر اردویژه هلند و نقش مستقیم او در کسب چهار امتیاز برای تیم هیرنوین باعث شد تا یورگن استرپل، سرمربی 47 ساله این تیم در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس اسپرت، ملی پوش ایرانی خود را مورد تمجید قرار دهد. استرپل گفت: خیلی روشن است که رضا قوچان نژاد واقعا فوتبال بازی می کند. ما از مدت ها قبل یکدیگر را می شناسیم. سال گذشته به لندن رفته بودم و تلاش کردم او را به تیم ویلم بیاورم. خوشبختانه رضا الان در هلند و در تیم هیرنوین است. او با تجربه و توانمندی های بزرگی بازی می کند.

وی افزود: قوچان نژاد در چند بازی اول کمتر به چشم می آمد اما او بازیکنی با ارزش های بزرگ است.قوچان نژاد آماده پرواز است و ما باید دوباره از ارزش ها و توانمندی های او در بازی های آینده تیم هیرنوین بهره ببریم.