آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۹
ورزش
۱۸

جراحی کتف منتظری

پژمان منتظری و دو ماه خانه نشینی مطلق. او قبل از تعطیلات بود که کتف آسیب دیده اش را به تیغ جراحان سپرد. منتظری در بازی ایران و چین و در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و جای خودش را به سیدجلال حسینی داد. اوضاع او آنقدر حاد بود که این بازیکن را با آمبولانس به بیمارستان بردند تا مداوای اولیه روی او صورت بگیرد.

منتظری به محض بازگشت به ایران زیر نظر دکتر اصلانی آزمایش های لازم را انجام داد. منتظری که عمل موفقیت آمیزی روی کتفش انجام شد، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد تا ادامه درمانش را در منزل پیگیری کند. البته منتظری به خاطر طی کردن دوران نقاهت، قطعا دو دیدار بعدی تیم ملی مقابل ازبکستان و کره جنوبی را از دست خواهد داد. البته این پایان ماجرا نیست. مسئولان باشگاه الاهلی که منتظر فرصتی بودند تا عذر بازیکن ایرانی خودشان را (به دلیل اتفاقات بازی ایران و قطر) بخواهند، این مصدومیت را بهانه کردند تا یک بازیکن ساحل عاجی را جایگزین او کنند. این درحالی است که پیش از این باشگاه الاهلی قطر تاکید کرده بود پژمان منتظری، مدافع ایرانی خود را حفظ خواهد کرد و قرارداد این بازیکن را یک سال دیگر تمدید می کند، اما...

با این شرایط منتظری بازیکن آزاد خواهد شد و با توجه به این که تا دو سه ماه هم نمی تواند بازی کند، احتمالش خیلی زیاد است که در نیم فصل راهی تیم سابق خودش یعنی استقلال تهران شود. آبی ها این روزها از خط دفاعی خودشان آسیب های زیادی خورده اند و هنوز که هنوز است منصوریان نتوانسته به ترکیب ایده آلش در خط دفاعی دست پیدا کند.