آرشیو دوشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۴
فوتبال ایران
۱۱

خسرو حیدری: تداخل خاصی با وریا نداشتیم

خسرو حیدری وینگر راست استقلال در دربی زیاد خوب بازی نکرد. این هم به سبب تداخلی بود که با وریا غفوری پیدا می کرد. مدافع راست استقلال که گویا با حضور کی روش در ورزشگاه قصد داشت خودی نشان دهد، معمولاجایی قرار می گرفت که خسرو حیدری باید در آنجا باشد. حیدری در این باره می گوید: «نه تداخل خاصی نبود. من و وریا همدیگر را در زمین خوب درک می کنیم. امیدوار بودم بهتر بازی کنم. قطعا در بازی های بعدی هدفم همین خواهد بود.»

خسرو در بازی تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی توضیح می دهد: «این بازی اهمیت زیادی بین هواداران دارد. بازی به نظر من تا حدود زیادی پایاپای بود. ما در 25 دقیقه از نیمه اول خیلی خوب و مسلط بازی کردیم. می توانستیم در همان نیمه اول هم به گل برسیم. البته پرسپولیس هم موقعیت داشت. اگر اشتباه نمی کردیم به آنها موقعیت نمی دادیم. ما برای برد به زمین رفته بودیم و ای کاش برنده می شدیم.»

او درباره بازی با ذوب آهن می گوید: «این بازی واقعا برای ما مهم است. تا اینجای فصل تیم بدشانسی بودیم و می خواهیم از این بازی دیگر نوار بدشانسی ها را پاره کنیم. در بازی با صنعت نفت جلو بودیم که باختیم.

واقعا کار تمام شده بود که بازی را از دست دادیم. آن بازی آخر بدشانسی بود. به ماشین سازی هم که باید 7 8 گل می زدیم. ما باید تلاش کنیم از موقعیت ها بیشتر استفاده کنیم و منتظر نباشیم فقط کاوه رضایی برای ما گلزنی کند. ما باید این بار را از روی کاوه برداریم و همه بازیکنان در گلزنی شرکت کنند تا این بدشانسی ها تمام شود. ان شاءالله هواداران استقلال برای بازی ذوب آهن هم به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم برنده باشیم و اولین برد فصلمان را به دست بیاوریم.»