آرشیو پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۱۷
ایران زمین
۱۹

افزایش دمای هوا در بیشتر نقاط کشور

سازمان هواشناسی از افزایش دمای هوا در بیشتر نقاط کشور طی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) خبر داد.

به گزارش این سازمان، امروز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر درجنوب سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش موقت ابر و احتمال بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود. همچنین طی این 2 روز(پنجشنبه و جمعه) برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان شاهد افزایش موقت ابر و بارش باران خواهند بود. روز شنبه هفته آینده نیز با نفوذ پرفشار و شمالی شدن جریانات روی سواحل جنوبی دریای خزر بارش باران و کاهش محسوس دمای هوا در این مناطق رخ خواهد داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده کرج - چالوس ویژه یکم مهر

همچنین باتوجه به پایان فصل تابستان و بازگشت مسافران و حجم بالای ترافیک، محدودیت ترافیکی از امروز پنجشنبه یکم مهر ماه درجاده کرج - چالوس اجرا می شود. «رضا اکبری»، رئیس پلیس راه البرز درگفت و گو با ایرنا، دراین باره اظهار داشت: از ساعت 15 امروز پنجشنبه اول مهرماه الی 24 همین روز تردد وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 18 امروز پنجشنبه الی 24همین روز ازمرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه ازساعت 15 فردا جمعه2 مهرماه تا یک بامداد روز شنبه 3 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.همچنین ازساعت 18 فردا جمعه تا یک بامداد روز شنبه سوم مهرماه تردد وسیله از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود که این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می شود. ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

رئیس پلیس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.