آرشیو سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۶
ورزش
۱۸

چرا پادوانی بازی نمی کند؟

علیرضا منصوریان ولع زیادی در جذب بازیکن دارد! او این را همان ابتدای فصل ثابت کرد و هر بازیکنی که تیم رقیب یعنی پرسپولیس روی آن دست می گذاشت سر از استقلال درمی آورد. این اتفاق آن قدر مشهود بود که به سوژه کاربران در فضای مجازی تبدیل شده بود.

با این حال منصوریان خرید بازیکن را تا همین دو سه هفته پیش ادامه داد و آخرین بازیکنی که جذب تیمش کرد پادوانی برزیلی بود.

نکته جالب اینجاست که از میان این همه بازیکنی که استقلالی ها خریده اند خیلی از آنها بازی نمی کنند. خیلی ها حتی از سکوها جدا نمی شوند چون علی منصور اعتقادی به آنها ندارد! مثل امین حاج محمدی که به قول سرمربی استقلال اگر این بازیکن را می پسندید اجازه نمی داد او از نفت (تیم سابقش) به استقلال بپیوندد. با همه این شرایط و پس از حاج محمدی،آرش افشین و البته بختیار رحمانی که همگی با رقم هایی بالاجذب استقلال شده اند همگی به نوعی روی نیمکت ذخیره ها دوخته شده اند. البته رحمانی فرصت پیدا کرد در بازی جام حذفی برای استقلالی ها به میدان برود و حتی گل هم بزند.

اما این بار نوبت پادوانی است که روی نیمکت ذخیره ها پیچ شود. منصوریان این فصل تغییرات زیادی در ترکیب دفاعی تیمش ایجاد کرده است؛ تغییراتی که البته چندان هم موفق نبوده است.

با این حال به نظر می رسد آخرین تغییر در ساختار دفاعی به دل علی منصور نشسته است؛ تغییری که احتمالامنجر به نیمکت نشینی پادوانی می شود. در حال حاضر میثم مجیدی و رابسون در قلب خط دفاعی بازی می کنند که تا حدودی عملکرد خوبی هم داشته اند. این اتفاق یعنی یکی دیگر از خریدهای منصوریان باید حضور ادامه دار روی نیمکت ذخیره ها را تجربه کند؛ خریدی که با جنجال زیادی هم راهی استقلال شد و تا امروز فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرده است.