آرشیو سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۶
ورزش
۱۸

بند حذف گولچ پرسپولیس

بندی که مسئولان باشگاه پرسپولیس با استناد به آن قادر خواهند بود قرارداد مدافع دوملیتی خود را فسخ کنند، مشخص شد.

به گزارش فارس، آنتونی گولچ، مدافع کروات استرالیایی تیم فوتبال پرسپولیس که برای سپری کردن تعطیلات از ایران خارج شده با این که یک هفته از تمرینات تیمش آغاز شده، اما هنوز به ایران بازنگشته است.

در همین ارتباط از سوی باشگاه پرسپولیس نامه ای به فیفا ارسال شده که در آن بازنگشتن بدون هماهنگی گولچ به اطلاع کمیته انضباطی فیفا رسانده شده تا این نهاد بین المللی در جریان اقدامات این فوتبالیست قرار بگیرد.

این در حالی است که در قرارداد گولچ با پرسپولیس بندی وجود دارد که براساس آن، اگر گولچ ده روز بدون اجازه در تمرینات شرکت نکند باشگاه پرسپولیس حق خواهد داشت قرارداد این بازیکن را یکطرفه فسخ کند. با توجه به این که از روز دوشنبه هفته گذشته تمرینات پرسپولیس آغاز شده و گولچ در تمرینات حضور پیدا نکرده، به نظر می رسد در صورتی که طی چند روز آینده اطلاعی از خود به پرسپولیسی ها ندهد، باشگاه طی همین هفته قرارداد این بازیکن را فسخ و از او به فیفا شکایت خواهد کرد.

گولچ با سر و صدای فراوانی به پرسپولیس آمد. در رزومه او آمده بود با تیم وسترن سیدنی استرالیا قهرمان آسیا شده؛ اما با این که از روز اول در تمرینات سرخپوشان حاضر شده بود، در هفت بازی پرسپولیس در لیگ برتر هرگز نتوانست حتی در فهرست 18 نفره قرار بگیرد و تمام بازی های تیمش را از روی سکو یا تلویزیون تماشا کرد. علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره می گوید: او بدون اجازه و هماهنگی با باشگاه در تمرینات غیبت کرده است و ما طبق قوانین و مقررات حاکم بر قرارداد در این باره تصمیم خواهیم گرفت.