آرشیو سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۶
فوتبال ایران
۱۱

شریفی: دنبال درخشش در جام جهانی هستیم

مسئولان برگزاری رقابت های فوتبال نوجوانان آسیا در حالی اقدام به معرفی برترین بازیکن و آقای گل مسابقات کردند که هر دو عنوان به محمد داوود، مهاجم شماره 7 عراق رسید تا قهرمانی در تورنمنت راه او را برای کسب این عناوین فردی هموار کند.

داود با شش گل زده توانست به تنهایی و بااقتدار، آقای گل مسابقات شود و کفش طلارا از دست رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کند. این بازیکن با توجه به برتری عراق در مقابل ایران توانست محمد شریفی، کاپیتان ایران را کنار بزند و توپ طلارا به عنوان برترین بازیکن مسابقات از آن خود کند تا به تک ستاره اردوی عراق در این رقابت ها تبدیل شود.

محمد شریفی، کاپیتان ایران هم با وجود نمایش دیدنی در فینال در گام آخر کسب عنوان برترین بازیکن نوجوان قاره ناکام ماند و تنها با حسرت شاهد معرفی رقیب عراقی اش به عنوان بازیکن برتر قاره بود.

محمد شریفی در مورد نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان در آسیا گفت: تیم ما از لحاظ تاکتیکی مقابل عراق خوب نبود. 70درصد خواسته های مربی را مقابل عراق اجرا کردیم و چیزی نبودیم که انتظارش را داشتیم.درست است که نایب قهرمان شدیم اما بچه های ما در دلشان تعصبی دارند که از قهرمانی بالاتر است. هدف بالاتری داریم و می خواهیم در جام جهانی هم بدرخشیم.