آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۳
صفحه آخر
۱۲

تک تیرانداز النصره دخترک سوری را قبل از خریدن نان کشت

گلوله داغ به جای نان!

دختربچه سوری امروز دیگر نان داغ برای خانواده گرسنه خود نخواهد برد. تک تیرانداز گروه تروریستی جبهه النصره قلب کوچک او را نشانه گرفت و...

این دختر 14 ساله سوری در حالی که اسکناس صد لیری در دست داشت در خیابان «مسیلون» شهر حلب با گلوله مستقیم تک تیراندازان تکفیری النصره به شهادت رسید. هنوز لحظه ای از خروج این دختربچه از خانه و حرکت به سمت تنها نانوایی محلشان نگذشته بود که تک تیرانداز وهابی قلب کوچک او را نشانه گرفت و وی را نقش بر زمین کرد در حالی که اسکناس صد لیری او خونین در دستش بود و چشم های بازش نشان می داد که هنوز در انتظار خرید نان برای خانواده ای است که مدت هاست به خاطر حضور تروریست ها در شهرش طعم یک غذای توام با آرامش را نچشیده اند. حلب مدت هاست که در محاصره تروریست های تکفیری است و ساکنان این شهر نمی خواهند خاکشان را به تروریست ها تسلیم کنند.

برخی رسانه ها گزارش می دهند که تک تیراندازان گروه های تروریستی چندی است که کودکان و غیرنظامیان بی گناه را هدف قرار می دهند شاید بتوانند انتقام شکست هایی که ارتش سوریه و مقاومت مردمی به آنها وارد کرده بگیرند.

همین دو روز پیش بود که یک پسربچه 6 ساله در حلب به ضرب گلوله مستقیم تک تیرانداز به شهادت رسید و در حمله تروریست ها به شهرک صلاح الدین شهر حلب نیز یک دختربچه 10 ساله به شهادت رسید و 15 تن دیگر مجروح شدند.

به نظر می رسد آتش بس با تروریست ها واژه ای خنده دار است چرا که هیچ وقت به آن پایبند نبوده اند و زیر پوشش فریبنده آن حملات و گلوله باران وحشیانه غیرنظامیان در شهر حلب را چند برابر کرده اند! روسیه گفته قصد ندارد آتش بس در حلب را تمدید کند.