آرشیو پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۴۴
ورزشی
۲۳
گپ

انتظارات ورزشی ها از وزیر آینده

رحمان احمدی

پس ازاستعفای وزیر ورزش وجوانان،مسعود سلطانی فر از سوی رئیس جمهوری به عنوان فرد جایگزین معرفی شده تا هفته آینده از مجلس رای اعتماد بگیرد، در این شرایط خبرنگار «ایران» به سراغ روسای فدراسیون های گلف و هاکی رفته و از آنها خواسته در خصوص مطالبات و انتظارات این دو رشته با وزیر آینده صحبت کنند.

قوانین حمایتی در ورزش زیاد شود
کیکاوس سعیدی: رئیس فدراسیون گلف

در وهله اول از رئیس جمهور محترم به خاطر انتخاب آقای سلطانی فر به عنوان عضوی از جامعه ورزش وگلف کشور تشکر می کنم. باتوجه به شناختی که از او داریم، شاید بهترین گزینه که می شد در این شرایط در راس هرم مدیریت ورزشی قرار بگیرد سلطانی فر هستند، ایشان فردی کلان نگر، برنامه مدار وتحول گرا هستند. با توجه به ماموریتی که وزارت ورزش در دو حوزه جوانان و ورزش دارد انتظار می رود با انتخاب او قوانین حمایتی در ورزش زیاد شود چون این حوزه قوانین حمایتی کم دارد، ان شاء الله در این خصوص قوانینی وضع شود، در زمینه منابع مالی فدراسیون ها هم اهتمامی صورت بگیرد تا مشکلات رفع شود و همچنین تقویت زیرساخت ها و امکاناتی که تخصصی هست نیز به فدراسیون ها واگذار شود.

ورزش ما به تواضع و فروتنی نیاز دارد
بهرام شفیع: رئیس فدراسیون هاکی

آقای سلطانی فر قبلا هم معاون در سازمان تربیت بدنی بودند و الان هم در سازمان گردشگری حضور دارند ایشان، فردی بسیار محترم، صبور و توانمند هستند و در مجموعه هایی که حضور داشتند همواره کارش دعوت به آرامش، صلح،دوستی و محبت بوده وخودشان فرد ورزشی هستند. درحال حاضر ورزش ما بیشتر از هر چیزی به ادب، تواضع وفروتنی نیاز دارد واین که به همدیگر احترام بگذاریم، من شخصا دوست دارم نخستین نیاز مملکت ما درورزش تواضع وفروتنی باشد اگر یاد بگیریم مسائلی که گاهی اوقات در ورزش پیش می آید همدیگر را دوست داشته باشیم، مطمئن باشید که ورزش ما بهتر خواهد بود.