آرشیو پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۴۴
ورزشی
۲۳

اخبار

استقلال خوزستان نقره داغ شد پرسپولیس جریمه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو رای خود درباره چند دیدار پرحاشیه را صادر کرد و تیم استقلال خوزستان به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار مقابل پرسپولیس به سه جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران این تیم در لیگ برتر و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. پرسپولیس نیز به دلیل درگیری تماشاگرانش با تماشاگران تیم حریف به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد. همچنین امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز نیز به خاطر اعتراض به داوری در دیدار مقابل فولاد که منجر به اخراجش شد و رفتارهای پس از اخراج، به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

تندیس پورحیدری ساخته می شود

دیروز گفته شد بعد از چاپ تمبر مزین به نام و چهره منصور پورحیدری، بزودی مجسمه این پیشکسوت نام آشنای آبی های تهرانی نیز ساخته و در محل موزه ملی ورزش نصب خواهد شد. همچنین دیروز اکبر طاهری، سرپرست پرسپولیس و جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره این باشگاه، در پی احوالپرسی روزهای اخیر سرخ های تهرانی از منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال، دیروز به عیادت وی که در دو هفته اخیر در بیمارستانی در تهران بستری بوده، شتافتند.

با بازگشت فالکائو، رکورد شمسایی به خطر افتاد

با بازگشت «فالکائو»ی مشهور و برزیلی به میدان و دعوت مجدد او به اردوی تیم ملی فوتسال برزیل، رکورد گلزنی وحید شمسایی در مسابقات فوتسال جهان باز هم به خطر افتاد. فالکائو پس از حذف برزیل به دست ایران در جام جهانی 2016 با فوتسال خداحافظی کرد اما ظاهرا پشیمان شده و نامش برای دیدار بعدی برزیل که برابر پاراگوئه است، از سوی مربیان برزیل اعلام شده است. او فقط 11 گل دیگر احتیاج دارد تا از رکورد شمسایی عبور کند.