آرشیو شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۵
شهرستان ها
۷

پس از 12 سال، 4 کیلومتر از بزرگراه نیشابور به فیروزه به بهره برداری رسید

چهار کیلومتر از مسیر بزرگراه نیشابور به فیروزه در محدوده شهرستان فیروزه پس از 12 سال با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

مدیرساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی اظهار داشت: از سال 83 با توجه به اهمیت این مسیر که علاوه بر مسیر دسترسی به شهرستان فیروزه، راه مواصلاتی سبزوار، خوشاب و بخش سرولات نیشابور نیز بود، کار احداث با بودجه ملی و استانی آغاز شده است.

محمدپارسا با اشاره به وجود صنایع متعدد در این مسیر تاکید کرد: متاسفانه تا پایان سال 90 فقط 20 درصد از این پروژه پیشرفت داشت و تا بهمن 93 نیز فقط 6 کیلومتر مسیر از سمت نیشابور دوبانده شده بود.

وی تصریح کرد: از سال 93 احداث بزرگراه نیشابور به فیروزه در محدوده شهرستان فیروزه به طول حدود چهارکیلومتر در دستور کار مجدد قرار گرفت ولی با توجه به عدم وجود بودجه و تامین فقط 2 هزار تن قیر رایگان این بخش از پروژه تا به امروز پیش رفته است.

پارسا در پایان گفت: با توجه به اینکه قسمتی از مسیر نیشابور به فیروزه در حوزه استحفاظی شهرستان نیشابور باقی مانده است برای کاهش تلفات باید استانداری در اتمام این بخش نیز نقش خود را ایفا کند.