آرشیو شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۵
ورزشی
۹

رستمی در واکنش به احتمال حضورش در اردوی تیم ملی وزنه برداری: با افرادی که انرژی منفی می دهند، حرف نمی زنم

کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری المپیک 2016 ریو در مورد احتمال حضورش در اردوی تیم ملی می گوید مرادی حرفه ای عمل می کند تا لطمه ای به من نخورد.

با توجه به سرمربیگری سجاد انوشیروانی در تیم ملی وزنه برداری دوباره این سوال پیش می آید که آیا رستمی همچنان برنامه های تمرینی اش را به تنهایی دوباره دنبال می کند یا خیر؟اظهارات قهرمان المپیک ریو را در این خصوص در ادامه می خوانید:

* در زمانی که خود را برای المپیک آماده می کردم، علی مرادی با مدیریت خوبش و تایید برنامه های من این فرصت را به وجود آورد تا بتوانم در المپیک مدال طلارا کسب کرده و رکورد دنیا را هم جابه جا کنم.

* من با توجه به برنامه ها و تمرین هایی که داشتم در 6 ماه سه مرتبه به آمادگی صد درصد رسیدم. با همان برنامه ها توانستم مدال طلای المپیک را به دست بیاورم. به نظرم رئیس فدراسیون آن قدر حرفه ای است که بداند این شرایط را چگونه مدیریت کند تا به من لطمه ای وارد نشود.

* سعی می کنم در کمال آرامش و خونسردی به تمرین بپردازم. اصولابا افرادی که انرژی منفی به من می دهند، حرف نمی زنم. نه این که آدم بداخلاق و یا مغروری باشم اما سعی می کنم افراد اینچنینی را در اطرافم نداشته باشم.

* من به عشق مردم و رهبرم مسابقه می دهم و شادی دل آنها برایم مهم است. حاضرم هر کاری کنم تا مردمم خوشحال باشند. حاضرم هر سختی را هم تحمل کنم تا پرچم پرافتخار ایران همواره برافراشته باشد، البته من روزهای سخت را دوست دارم و روزهای سخت برایم جذاب است.