آرشیو دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۸۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

پیش بینی بارندگی در 17 استان طی امروز

از بعد از ظهر امروز میزان بارش در مناطق غرب و مرکز کشور کاهش می یابد و طی سه شنبه عمده فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز برای مناطقی از غرب، مرکز، سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز، بخش های جنوبی شمال غرب، به صورت پراکنده در شمال شرق، رگبار باران، پاره ای مناطق رعدوبرق، وزش باد و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف را پیش بینی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه افزود: امروز رگبار باران در گیلان، مازندران، البرز، قزوین، تهران، همدان، مرکزی، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال بوشهر، شمالفارس، شمال خوزستان و به صورت پراکنده در سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ خواهد داد. به گفته وظیفه، امروز بارش به تدریج در سواحل شمالی، تهران، البرز و قزوین از بعد از ظهر در مناطق غرب و مرکز کاهش می یابد.وی با اشاره به فعالیت این سامانه طی فردا در شمال شرق کشور، افزود: فردا رگبار باران گاهی رعدوبرق را در خراسان رضوی و به صورت پراکنده در یزد و شرق اصفهان خواهیم داشت.به گفته وظیفه، خلیج فارس از اواخر امروز و در روز سه شنبه مواج می باشد.