آرشیو پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

انوشیروانی: ملی پوشان در چند مرحله به اردو می آیند

نیازی به مربی خارجی نداریم

سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید، تعدادی از وزنه برداران رده نوجوانان و جوانان آینده درخشانی دارند اما حضور آنها در اردوی بزرگسالان به این معنی نیست که حتما به قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

انوشیروانی بلافاصله بعد از ماه صفر اردوی تیم ملی را آغاز می کند.

سرمربی تیم ملی گفته است: ما ابتدا نفراتی از تیم های نوجوانان و جوانان و کسانی که از رده جوانان به تازگی وارد بزرگسالان شده اند، دعوت می کنیم و از دور بعد نفرات اصلی تیم ملی هم اضافه می شوند. مسابقات قهرمانی آسیا 2017 را اواسط اردیبهشت پیش رو داریم و می خواهیم با قدرت آماده شویم.

انوشیروانی با اشاره یه این که 9 کشور در آستانه محرومیت و از دست دادن مسابقات جهانی 2017 هستند، توضیح می دهد: دوست ندارم کشوری محروم شود زیرا از بزرگی وزنه برداری کاسته می شود. ما با این دیدگاه که رقیبان مان در مسابقات جهانی نیستند و می توانیم به راحتی آنجا عنوان کسب کنیم، کار نخواهیم کرد.

وی درباره قطع همکاری با گارچف گفته است: نیازی به او نبود زیرا در ایران نفراتی داریم که می توانند به وزنه برداری کمک کنند که از قهرمانان خوشنام این رشته هستند. معتقدم به قدری در ایران پتانسیل داریم که حتی می توانیم به کشورهای دیگر مربی صادر کنیم.

خوشحالی قوی ترین کوچک مرد جهان

علی داوودی، وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم نوجوانان ایران درباره رقابت های قهرمانی آسیا گفت: فاصله رقابت های جهانی با آسیا خیلی کم بود که فرصت ریکاوری نداشتم و الامی توانستم رکوردهای بهتری بزنم. با این شرایط قهرمان دسته 94+ کیلوگرم آسیا شدم که از این بابت خدا را شکر می کنم. مدال های طلاو نقره وزنه برداری آسیا خوشحالم می کند.

داوودی درباره برنامه آینده خود گفت: در مسابقات سال آینده در رده سنی جوانان شرکت می کنم ومطمئنم حریفان قدرتمندی در این رده سنی دارم. باید در رده جوانان افتخارات نوجوانان را تکرار کنم. از مربیان تیم ملی بسیار ممنونم که 14 ماه برای قهرمانی تیم ملی در جهان و آسیا زحمت کشیدند.