آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۵
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

آقای سانسورچی در فدراسیون هندبال

با اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون هندبال، فدراسیون هندبال این روز ها میزبان حضور اشخاصی است که می خواهند کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال شوند. آغاز ثبت نام کاندیداها از 23 آذر آغاز شده و اخبار ضد و نقیضی در این خصوص منتشر می شود.

در حالی که انتشار اخبار ثبت نام نامزدهای فدراسیون های مختلف براحتی از طریق مسئولان آن فدراسیون در اختیار رسانه ها قرار می گیرد، در فدراسیون هندبال شرایط فرق می کند! ظاهرا عباسعلی اکبری، سرپرست فدراسیون هندبال علاقه ای ندارد اخباری در این خصوص منتشر شود و به مسئولان فدراسیون اعلام کرده تا صحبتی در این خصوص با اصحاب رسانه نداشته باشند.

با وجود حضور آقای سانسورچی در فدراسیون هندبال روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که علیرضا رحیمی در فدراسیون هندبال حضور پیدا کرده و برای انتخابات فدراسیون ثبت نام به عمل آورده، اما واقعیت این است که این اتفاق هنوز رخ نداده است. علیرضا رحیمی در گفت وگو با فارس، اعلام کرد: برخلاف برخی اخباری که منتشر می شود، باید بگویم من هنوز برای انتخابات هندبال ثبت نام نکرده ام و احتمالش خیلی کم است که ثبت نام کنم.