آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۵
فوتبال ایران
۱۱

تا عذرخواهی نکنند برنگردند!

یک بام و دو هوای مایلی کهن

بعد از خداحافظی موقت مهدی رحمتی از تیم ملی و ترک اردوی ایران توسط هادی عقیلی، کارلوس کی روش به این دو بازیکن گفت، تا زمانی که از هواداران، کادر فنی، فدراسیون و مجموعه تیم ملی عذرخواهی نکنند، نمی توانند برگردند.

مایلی کهن آن روزها بشدت علیه کی روش مصاحبه می کرد و می گفت چرا باید چنین رفتارهایی داشته باشد؟ او اعتقاد داشت، نگاه کی روش از بالابه پایین است. آخر قصه، نه رحمتی عذرخواهی کرد و نه عقیلی تا از تیم ملی به طور کامل حذف شوند. از آن زمان تا به امروز، مایلی کهن بارها و بارها در مصاحبه هایش به دفاع از عقیلی و رحمتی پرداخته و به کارلوس کی روش حمله کرده، اما دیروز اتفاقی افتاد که نشان می داد مایلی کهن خودش از روی دست کی روش در این زمینه کپی کرده است!

هفته گذشته در پایان دیدار تیم های فوتبال ملوان و نفت مسجد سلیمان، محمد مایلی کهن که به دلیل بی انضباطی، ابشک و ایمان صادقی را از حضور در تمرین ملوان محروم کرده است و گفت: دو بازیکنم تا عذرخواهی نکنند، اجازه نمی دهم برگردند. او تاکید داشت این دو بازیکن در صورتی که از مجموعه باشگاه ملوان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران عذرخواهی کنند، زمینه برای بازگشت دوباره شان مهیا می شود. این دو بازیکن هم روز گذشته در بیانیه ای مشترک عذرخواهی کردند تا بخشیده شوند. این مشابه درخواستی بود که کی روش از رحمتی و عقیلی داشت و البته مایلی کهن منتقدش بود. حالاسوال این است که چطور خود او دقیقا چنین رفتاری کرده است؟