آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۵
فوتبال ایران
۱۱

ایمان مبعلی:به نفت فکر می کنم نه استقلال

ایمان مبعلی، هافبک نفت تهران که امسال توانسته با سه گل و شش پاس گل، عنوان یکی از موثرترین بازیکنان لیگ را از آن خود کند، با پیشنهاد استقلالی ها روبه رو شده است. هر چند او و مسئولان استقلال سکوت کرده اند، ولی خبرهای موثق حکایت از آن دارد که دو طرف حتی قول و قرارها را برای آینده گذاشته اند.

مبعلی تا پایان فصل با نفت تهران قرارداد دارد و قاعدتا باید رضایت این باشگاه را برای حضور در استقلال داشته باشد. آبی ها امیدوارند ایمان بتواند به شکلی با این باشگاه توافق کند و به جمع آنها بپیوندد.

این بازیکن که درباره شایعه حضور در استقلال کاملاسکوت کرده بود، سکوتش را می شکند و در این باره می گوید: من استقلال و هواداران را دوست دارم، ولی فعلافقط به تیم نفت تهران فکر می کنم نه تیم دیگری. او درباره تقابل با استقلال در جام حذفی می گوید: این بازی، هم برای ما سخت است و هم برای آنها. هر دو تیم جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند. آقای دایی سابقه دو بار قهرمانی در جام حذفی را دارد و به همین دلیل ما خیلی امیدوار هستیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم و به فینال برسیم.

مبعلی ادامه می دهد: نتیجه بازی امروز به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. بازی های حذفی واقعا حساس است. در لیگ اگر ببازید، جای جبران دارید، ولی در حذفی این طور نیست. راه برگشت و جبرانی وجود ندارد به همین علت واقعا بازی حساس است. البته امیدوارم حساسیت مسابقه روی کار دو تیم تاثیر نگذارد و بتوانیم فوتبالی زیبا ارائه کنیم.