آرشیو چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۶
رسانه
۵

«پایتخت» بازتاب زندگی مردم است

کارگردان مجموعه چهارگانه پایتخت، این سریال را بازتاب زندگی مردم دانست و عنوان کرد: تا زمانی که حرف های مردم در این سریال مطرح شود، بیننده خواهد داشت.

سیروس مقدم در گفت وگو با مهر با اشاره به این که سری پنجم سریال پایتخت ماه رمضان سال آینده پخش می شود،گفت: هر زمانی مردم احساس خستگی کردند، تولید پایتخت را متوقف خواهیم کرد.

وی مهم ترین عنصر و ویژگی سریال پایتخت را زندگی مردم دانست و با عنوان این که زندگی مردم دچار کسالت نمی شود بیان کرد: پایتخت هم دقیقا بازتاب زندگی مردم است و مردم خود را در آن می بینند و تا زمانی که مسائل و مشکلات مردم گفته شود و تاکید روی خصوصیات مردمی شود،بیننده خواهد داشت، اما به محض این که گرفتار تکرار مکررات شود، درجا زند و حرف های فانتزی و ماورایی را مطرح کند، مردم نیز با آن ارتباط برقرار نمی کنند.

مقدم با بیان این که پایتخت 5 ماه رمضان سال آینده پخش می شود گفت: صحبت های اولیه شده و ان شاءالله بزودی کار کلید می خورد. وی درباره تغییر بازیگران سریال پایتخت گفت: این سریال تیمی ثابت دارد و تغییر در بازیگران نداریم و ممکن است بازیگران جدیدی به تیم اضافه شوند، اما ترکیب اصلی ثابت است.