آرشیو چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۶
رسانه
۵

همبستگی فامیلی در مسابقه «فامیلی» شبکه 5

مسابقه «فامیلی» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از اول دی با هدف سرگرمی، تقویت نهاد خانواده و پر کردن اوقات فراغت تمام اعضا خانواده روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج، حسین فردرو، تهیه کننده مسابقه فامیلی در توضیح ساختار این مسابقه گفت: مسابقه فامیلی همبستگی فامیلی را به عنوان یک نماد تقویت می کند و شرکت کنندگان در این مسابقه با همدیگر فامیل هستند. درحقیقت این مسابقه تلاش می کند به صورت نمادین رابطه های فامیلی را به یکدیگر نزدیک کند. از پدربزرگ ها تا نوه ها می توانند در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه بین دو فامیل برگزار می شود. هر فامیل یا برنده می شود یا بازنده، اما برنده می تواند به فینال راه پیدا کند.

وی ادامه داد: مجریان این مسابقه جواد مولانیا و حسن ریوندی هستند که مسعود روشن پژوه در قسمت های بعدی به جمع مجریان اضافه می شود.فردرو در ادامه با اشاره به این که در این مسابقه ورزشکاران و هنرمندان نیز حضور دارند، اضافه کرد: هر هفته یک میهمان هنرمند یا سرشناس در بخش من کیستم با مسابقه همکاری می کند. تهیه کننده مسابقه فامیلی با توضیح این که این مسابقه دارای پشتیبان از یک شرکت تولیدکننده فرش است، یادآور شد: بخشی از سوالات این مسابقه پیرامون صنعت فرش اختصاص دارد و سعی داریم به صورت نمادین این هنر ایرانی را تقویت کنیم. هنر منحصر به فرد ایران و جایگاه تاریخی و هنری فرش ایران را هر ایرانی باید بداند. وی ادامه داد: در پوشش سرگرمی مطالب متنوع کاربردی و اجتماعی در قالب سوالات با الگویی مدرن پویانمایی شده که با ارائه مدل های متنوع، نرم افزار و اپلیکیشن های جذاب رایانه ای برای برنامه طراحی کرده اند و امید است شیوه جدیدی نسبت به روش های کلاسیک و قدیمی خلق شود. فردرو مسابقه فامیلی را 60 قسمت عنوان کرد که روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22 روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.