آرشیو پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۱۷
ورزشی
۹

مطرح شدن 3 گزینه جدید برای میزبانی مسابقات کشتی جام تختی

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: متاسفانه استانداری خراسان رضوی تاکنون هیچ همکاری با مجموعه کشتی کشور برای میزبانی جام تختی در مشهد نداشته است.

حمید بنی تمیم با بیان این مطلب افزود: به رغم دیدار خادم رئیس فدراسیون با استاندار خراسان رضوی و مذاکرات مطلوب صورت گرفته، متاسفانه مسئولان استانداری تاکنون هیچ همکاری با مجموعه فدراسیون کشتی نداشتند.

وی ادامه داد: جام بین المللی تختی، معتبرترین تورنمنت ورزشی کشور و یکی از برترین مسابقات بین المللی امروز کشتی دنیاست و نمی توان آنرا با یک مسابقه معمولی همطراز دانست. تاکنون در کنار همکاری وزارت ورزش و جوانان، تنها شهرداری مشهد وعده کمک برای برگزاری مسابقات داده اند که امیدوارم این موضوع با همکاری شورای شهر مشهد محقق شود.

بنی تمیم خاطرنشان کرد: مطمئنیم برگزاری این مسابقات در مشهد خواست مردم عزیز خراسان است و متناسب با شان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، اما همت مسئولان استانی را هم می طلبد. به هر تقدیر ما در کنار مشهد، دو استان دیگر و همچنین تهران را نیز برای میزبانی جام بین المللی تختی داریم. البته هدف از اعطای میزبانی این تورنمنت معتبر به مشهد، احترام به مردم پهلوان دوست خراسان، توسعه کشتی در این استان و همکاری با پایتخت مرکز فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی بود. به هر حال امیدوارم با همکاری تمامی عوامل و با توجه به علاقمندی مردم مشهد این میزبانی محقق شود. رقابت های بین المللی کشتی، جام تختی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی روزهای 29 دی و اول بهمن ماه برگزار می شود.