آرشیو پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۱۷
ورزشی
۹

دیدارهای حساس در اصفهان و تبریز برگزار می شود

آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بعد از 20 روز تعطیلی

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بعد از 20 روز تعطیلی از امروز مجددا آغاز می شود و دیدارهای حساسی در اصفهان و تبریز برگزار خواهد شد.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه در شهرهای مختلف برگزار می شود که در یکی از بازی های این هفته، تیم صدرنشین گیتی پسند در خانه خود به مصاف تیم مقاومت البرز خواهد رفت. گیتی پسند که عزمش را برای قهرمانی جزم کرده، حتی اجازه حضور رضا لک سرمربی خود را در دوره مربیگری که در تعطیلات نیم فصل برگزار شد نداد تا این سرمربی تمرینات آماده سازی تیمش را زیرنظر داشته باشد.گیتی پسند که با 34 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، به مصاف مقاومتی می رود که با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

در دیگر دیدار حساس امروز، تیم های دوم و چهارم جدول یعنی مس و دبیری، دربی تبریز را برگزار می کنند. مس سونگون نزدیک ترین تعقیب کننده گیتی پسند است و با 29 امتیاز در رده دوم قرار دارد. مس برای کاهش فاصله امتیازاتش با صدر جدول باید علاوه بر برد در این مسابقه، منتظر لغزش گیتی پسند باشد. در سوی دیگر، تیم دبیری هم روند رو به رشدی داشته و در صورت برد در این مسابقه و توقف حفاری می تواند حتی تا رده دوم بالابیاید.

تیم رده دومی حفاری هم این هفته در اهواز به مصاف شهروند ساری می رود. تاسیسات دریایی با وحید شمسایی در تهران از ارژن شیراز پذیرایی می کند. تاسیسات در نقل و انتقالات نیم فصل «ککو» بازیکن برزیلی را به خدمت گرفته و امیدوار است با کمک این بازیکن بتواند خودش را به صدر جدول نزدیک کند. برنامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

پنجشنبه دوم دی ماه؛ ساعت 16

* گیتی پسند اصفهان... مقاومت البرز

* فرش آرا مشهد... یاسین پیشرو قم

* حفاری اهواز... شهروند ساری

* مس سونگون... دبیری تبریز

* تاسیسات دریایی... ارژن شیراز

* آذرخش بندرعباس... طرح و توسعه قزوین

* دانشگاه آزاد... شهرداری ساوه

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال

1- گیتی پسند اصفهان 34 امتیاز،2- مس سونگون 29 امتیاز،

3- حفاری اهواز 28 امتیاز - تفاضل گل 14، 4- دبیری تبریز 28 امتیاز - تفاضل گل 7، 5- تاسیسات دریایی 26 امتیاز و...