آرشیو پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۱۷
ورزشی
۹

سرمربی مستعفی تیم ملی تکواندو تاکید کرد: پولادگر هم برود، مهماندوست برنمی گردد!

سرمربی مستعفی تیم ملی تکواندو می گوید حاشیه ها تکواندو را از مسیر اصلی اش دور کرده است. گزیده ای از تازه ترین صحبت های بیژن مقانلو در ادامه می آید:

* مهدی بی باک از تیم ملی جدا نشد. خیلی فشار آوردند و او تصمیم گرفت برود. من با او صحبت کردم که او مدعی شد دیگر نمی تواند فشارها را تحمل کند.

* حاشیه های اخیر بلایای بسیاری بر سر تکواندو آورد. طی چند روز گذشته در یک مناظره تلویزیونی با حسن ملکی گفت وگو کردیم که در پایان مناظره او مدعی شد که ما با بیژن مقانلو کاری نداریم و پولادگر باید استعفا بدهد.

* من به اختیار خودم به اردوی تیم ملی آمدم و با تصمیم خودم استعفا دادم. به هر حال ما در جام جهانی با مصدومیتی که برای ملی پوشان مان به وجود آمده بود نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم. اگر من استعفا دادم به خاطر این است که سه سال مداوم در موج مخالف حرکت کردم. به جرم اینکه قهرمان جهان و آسیا شدیم. حاشیه ها ما را از مسیر دور کرد.

* مهماندوست یک مربی ارزشمند است همچون مربیان دیگر. من همیشه گفته ام. خدا را شکر؛ تکواندوی ایران متعلق به شخص نیست. امیدوارم هر کسی که می آید موفق شود، اما اگر مهماندوست هم تشریف بیاورد چه بهتر، اما به نظر شما آیا او می آید؟ اگر پولادگر برود به نظر شما حاضر است به ایران بیاید؟ به نظر من که نمی آید! به هر حال هر کسی هر کاری می تواند برای تکواندو انجام دهد باید بیاید.