آرشیو پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۱۷
صفحه آخر
۱۲

هلاکت 67 مزدور سعودی در کمین ارتش و انقلابیون یمن

67 تن از نیروهای وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی طی چند روز گذشته و در عملیات ویژه ارتش و کمیته های مردمی یمن به هلاکت رسیدند.

به گزارش تسنیم به نقل از «سبا نت»، یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن، طی یکی دو روز گذشته موفق شدند خسارات سنگینی به نیروهای گردان موسوم به «الفرقان»، که وابسته به ائتلاف سعودی- آمریکایی است، در محور «نهم» وارد کنند. منابعی در وزارت دفاع یمن اعلام کرده اند، 67 تن از نیروهای این گردان که وابسته به «عبدربه منصور هادی» هستند، پس از گرفتار شدن در کمین ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه نهم شرق صنعا، به هلاکت رسیدند. طبق اعلام این منابع، «جمیل محمد ناصر» فرمانده گردان الفرقان و چند افسر دیگر نیز در میان کشته های این عملیات هستند.

بنابر اعلام این منابع، مزدوران سعودی- آمریکایی از وقوع تلفات سنگین در میان نیروهای خود دچار شوک و ترس شده اند و درباره سرنوشت عناصر گردان مذکور، سکوت کرده اند و به خانواده های آنان هم در این باره اطلاع رسانی نکرده اند. همچنین یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله محل تجمع مزدوران سعودی در پایگاه های «نهوقه» در نجران و «علب» و «تبه عامر» در عسیر را منهدم کرد. از میزان خسارات و تلفات احتمالی این حمله موشکی، هنوز گزارشی منتشر نشده است.