آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
ورزش
۱۸

حمایت افتخاری و مجیدی از منصوریان

مدیرعامل باشگاه استقلال در شرایطی مذاکره با گزینه های خارجی برای جانشینی علیرضا منصوریان را رد کرد که همزمان فرهاد مجیدی پیشکسوت محبوب آبی ها نیز به حمایت از همبازی سابق خود پرداخت. مدیرعامل استقلال می گوید هیچ مذاکره ای با مربیان داخلی و خارجی برای جایگزینی منصوریان صورت نگرفته است.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به شایعاتی مبنی بر حضور مربی خارجی یا داخلی در استقلال گفت: هیچ مذاکره ای از طرف ما با مربیان داخلی و خارجی صورت نگرفته است و علیرضا منصوریان همچنان به عنوان سرمربی استقلال فعالیت خواهد کرد. امیدوارم هواداران عزیز استقلال همچون گذشته تیم محبوب خود را مورد حمایت قرار دهند و در این راستا مدیریت باشگاه در جهت آماده سازی و تقویت تیم برای حضور پرقدرت در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

همچنین فرهاد مجیدی نیز در صفحه اجتماعی خود این پیام را در حمایت از منصوریان منتشر کرد:

«جوانمردانه نیست اگر بخواهیم همه شرایط امروز را فقط به علیرضا منصوریان؛ دوست و همبازی قدیمی ام مربوط بدانیم.

ناراحتی هواداران تیم محبوبم را بخوبی درک می کنم اما ریشه های این عدم موفقیت در چند فصل گذشته را باید در ساختار باشگاه استقلال جست وجو کرد.

امیدوارم کادر فنی تیم استقلال بدون توجه به حاشیه ها به بازی های حساس آینده فکر کنند و بخصوص بازیکنان تیم با مسئولیت پذیری بیشتر همه معادلات را تغییر دهند. بدون تردید هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال هم در هفته های پیش رو با حمایت و اتحاد بیشتر یار و یاور تیم محبوب شان خواهند بود.»