آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
ورزش
۱۸

انصاری فرد: هر روز به یک تیم می روم!

کریم انصاری فرد تبدیل به یکی از مهم ترین بازیکنان در نقل و انتقالات لیگ یونان شده است. بزودی زمان نقل و انتقالات در لیگ این کشور شروع می شود و باشگاه های تاپ یونان خواهان جذب مهاجم ایرانی شده اند. کریم اما به این خبرها توجه ندارد و می گوید باشگاه باید در این باره تصمیم گیری کند.

انصاری فرد درباره آخرین وضعیتش می گوید: «من نیم فصل دیگر با باشگاه پانینیوس قرارداد دارم و طبیعتا این باشگاه باید تصمیم لازم را بگیرد. من خودم دوست دارم به تیم بزرگ تری بروم ولی به هر حال بازیکن پانینیوس هستم. امیدوارم در نهایت بتوانیم یک تصمیم خوب بگیریم تا هم به نفع من باشد و هم باشگاه.»

او درباره انتقال هر روزه به یک تیم، با خنده جواب می دهد: «آره راستش هر روز که رسانه ها را می بینم متوجه می شوم به یک تیم جدید رفته ام!(خنده) راستش هنوز هیچ مشخص نیست. خودم هم منتظر هستم وضعیتم مشخص شود.»

انصاری فرد درباره پانینیوس هم می گوید: «این باشگاه برای من فوق العاده بود. وقتی به پانینیوس آمدم که می گفتند فوتبالت تمام شده است در حالی که من در اوساسونا شانسی برای بازی نداشتم. وقتی به یونان آمدم انگیزه زیادی داشتم.

این باشگاه به من کمک زیادی کرد تا بتوانم دوباره احیا شوم. قطعا دوست دارم این انتقال برای باشگاه هم سود داشته باشد، وگرنه می توانستم تا پایان فصل بمانم و بعد از آن به تیم دیگری بروم.»

کریم حرف های خود را این طور تمام می کند: «بزودی تکلیفم روشن می شود. از باشگاه های مختلفی پیشنهاد رسیده ولی من واقعا زیاد در جریان نیستم. باشگاه و مدیر برنامه هایم در جریان هستند. من بیشتر تمرکزم روی بازی ها و تمرینات است.»