آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
فوتبال ایران
۱۱

بازتاب شایعه حضور ماگات در استقلال در رسانه های عربی

آبی های پایتخت روزهای خوبی ندارند

اواخر هفته قبل بود که یک شایعه در بعضی رسانه های ایرانی مطرح شد.شایعه ای که باید گفت فقط شایعه بود و اصلامشخص نیست منبع این رسانه ها چه چیزی است که به همین راحتی خبر را نقل می کنند! در هر صورت آنها نوشته بودند فیلیکس ماگات که سابقه حضور در بایرن مونیخ را دارد، یکی از گزینه های استقلال برای نشستن روی نیمکت آنهاست.

هرچند این اتفاق خیلی بعید است اما در هر صورت بازتاب متفاوتی را داشته است؛ بخصوص در رسانه های عربی که تمام اخبار ایران را رصد می کنند و تیم های باشگاهی شان با تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان همگروه هستند.

یکی از سایت های اماراتی با اشاره به شایعه حضور ماگات روی نیمکت استقلال نوشته است: «استقلال نتایج خوبی در این فصل نگرفته است و آنها درصدد هستند یک مربی خارجی را استخدام کنند. رسانه های ایرانی از حضور فیلیکس ماگات نوشته اند. آیا این مربی واقعا به استقلال خواهد رفت؟»

در ادامه این گزارش آمده است: «به نظر می رسد بازی با سپاهان آخرین فرصت منصوریان برای جبران نتایج است.شکست یا تساوی مقابل این تیم باعث خواهد شد مسئولان استقلال دنبال گزینه های دیگری باشند. استقلال یکی از پر افتخارترین و قدیمی ترین تیم های ایرانی است که در این فصل نتایج خوبی نگرفته است.