آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۸
فوتبال ایران
۱۱

عضو هیات مدیره آبی ها توپ را به زمین سلطانی فر انداخت

هرچه وزیر بگوید همان است

زمانی؛ این نام نه تنها برای استقلالی ها بلکه برای اهالی فوتبال بسیار آشناست. عضو هیات مدیره آبی ها آن قدر در هفته ها و ماه های اخیر علیه کادر فنی تیمش حرف زده که دیگر به یک چهره نام آشنا تبدیل شده است. زمانی که با منصوریان و تفکرات او زاویه دارد موافق ماندن این مربی در استقلال نیست و هر از گاهی مصاحبه ای علیه کادر فنی انجام می دهد و خواستار این می شود که منصوریان و دستیارانش باید از استقلال بروند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که پس از شکست مقابل نفت تهران شایعات زیادی درباره حضور یک مربی خارجی روی نیمکت استقلال به گوش رسید؛ شایعه ای که زمانی درباره اش می گوید: «خبر ندارم! من به خودم قول داده ام که تا نیم فصل مصاحبه نکنم.»

او این را گفت و درباره آخرین وضعیت استقلال ادامه داد: «ما که حرفی نداریم منتها باید ببینیم نظر آقای وزیر روی تیم چه چیزی است. فکر می کنم امروز جلسه ای در وزارتخانه داشته باشیم تا یک سری گزارش ها را به وزیر ارائه کنیم.بنده به همین دلیل هیچ صحبت خاصی ندارم و هرچه وزیر محترم ورزش بگویند همان است. من فقط امیدوارم استقلال از این روند خارج شود و بتواند یکشنبه سپاهان را شکست دهد.»