آرشیو چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۲
ایران
۱۵

1000 کودک زرندی حلقه کتابخوانی تشکیل می دهند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: قریب به یکهزار کودک با برگزاری راهپیمایی در سطح شهر و با اجرای حلقه انسانی، همگان را به مطالعه کتاب دعوت می کنند.

به گزارش فارس، به منظور رقابت شهرستان زرند برای کسب پایتخت کتاب ایران نخستین جلسه برنامه ریزی راهپیمایی کودکان زرندی با هدف فرهنگ کتاب و کتابخوانی دیروز در فرمانداری زرند برگزار شد. در این جلسه علی صادق زاده، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند با اشاره به اهمیت و گسترش فرهنگ مطالعه اظهار کرد: ده طرح مختلف در حوزه کتاب در این شهرستان در حال اجراست که برگزاری مراسم راهپیمایی کودکان در حمایت از کتاب یکی از آنهاست.احمد رشیدی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان زرند نیز از تشکیل دبیرخانه دائمی «زرند، پایتخت کتاب ایران» در اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی زرند خبر داد و افزود: رقابت برای انتخاب شدن به عنوان پایتخت کتاب ایران، بسیار نفسگیر است که تنها با تعامل و همکاری تمام دستگاه های متولی و کار سخت ممکن می شود.

علی ابراهیمی، نماینده اداره بهزیستی زرند نیز از همکاری بهزیستی و مشارکت دادن تمام مهدهای کودک در راهپیمایی کودکان در حمایت از کتاب خبر داد و افزود: در این راهپیمایی کودکان معلول شهرستان نیز مشارکت دارند و حضور آنان بهترین پیام برای والدین است تا با مطالعه و افزایش آگاهی، آینده فرزندان خود را بهبود بخشند.