آرشیو چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۲
جامعه
۱۷
حق باشماست

مولوی پاتوق نشود!

صانعی از تهران: ساعت 8 شب به بعد در خیابان مولوی با جمع شدن و پاتوق کردن کارتن خواب ها و موادفروشان، رعب و وحشت در بین مردم به وجود می آید و با هر سازمانی که برای جمع آوری این افراد تماس گرفتیم، وظیفه مربوطه را برعهده نگرفتند.

مرگ باغ های انار یزد

صالحی از یزد: امسال که باغات انار استان یزد به علت خشکسالی و آفت از بین رفتند، بیمه باغات به علت این که دولت هیچ پولی به این شرکت نداده، خسارات باغداران را پرداخت نکرده است. چرا؟

قطارهای قدیمی خط 2 مترو

پیروی از آذربایجان شرقی: قطارهای خط 2متروی تهران اکثرا قدیمی و عمری بیش از 10 سال و سروصدای زیادی دارد. چرا مسئولان متروی تهران این ناوگان را نوسازی نمی کنند؟

چاله آب؛ آهسته برانید

شهروندی از تهران: از رانندگان محترم تقاضا دارم در روزهای بارانی در خیابان هایی که چاله های آب دارند با سرعت کمتری برانند تا عابرانی که منتظر تاکسی هستند یا درحال رد شدن از خیابان هستند، خیس نشوند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در 20 آذر تحت عنوان «خرابی پله برقی در ایستگاه ترمینال جنوب» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: پله برقی مورد نظر در قسمت خروجی ایستگاه منتهی به پایانه اتوبوسرانی قرار دارد و حفظ و نگهداری آن برعهده شرکت بهره برداری مترو نیست.