آرشیو چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۲
ورزش
۱۸

سید جلال حسینی: امیدوارم بازیکنان خوبی جذب شوند

سیدجلال حسینی، مدافع با تجربه پرسپولیس یکی از خوب های خط دفاعی این تیم بود. او یکی از بازیکنانی است که در ده سال گذشته کمترین نوسان را در فوتبال ایران داشته است.

سیدجلال در این باره می گوید: «قطعا بازیکنان روز خوب و بد داشته اند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم. همیشه تلاش کردم خارج از زمین تغذیه مناسب داشته باشم و به اندازه کافی استراحت کنم تا در زمین فوتبال بهترین عملکرد را داشته باشم. از طرفی در این سال ها کمتر اتفاق افتاده که من در یک جلسه تمرینی غایب باشم. در تمرینات هم همیشه تلاشم را می کنم و این مسائل در پیشرفتم نقش داشته است.»

او درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر توضیح می دهد: «به تیمی که در نیم فصل قهرمان شده جام نمی دهند. ما فقط خوشحالیم که به هدف خود رسیدیم، ولی می توانستیم امتیازهای کمتری از دست بدهیم. باید تا پایان فصل هم در صدر باقی بمانیم. هدف ما این است که دیگر صدر را از دست ندهیم، ولی شک نکنید نیم فصل دوم کار ما سخت تر می شود. همه تیم ها قدرتمندتر خواهند شد و پرسپولیس هم باید تلاش کند قدرتش بیشتر شود. امیدوارم بازیکنان خوبی جذب تیم شوند.»

سیدجلال از الان حرف زدن درباره قهرمانی را سخت می داند: «پیش بینی قهرمانی از الان خیلی سخت است. لیگ امسال واقعا جزو لیگ های سخت خواهد بود. تیم ذوب آهن هم اوج گرفته. تیم های دیگر هم به دنبال رسیدن به بالای جدول هستند. این کار را خیلی سخت می کند. به خاطر همین امکان پیش بینی قهرمان وجود ندارد. ولی تلاش ما این است که بتوانیم اختلاف خودمان را با تیم های دیگر بیشتر کنیم. نباید امتیاز از دست بدهیم.»

او در پایان درباره ماجرای جدایی زوج او در خط دفاعی تیم، یعنی انصاری می گوید: «من هم چیزهایی در رسانه ها خوانده ام و نمی دانم این اخبار صحت دارد یا نه. انصاری بازیکن خوبی است. امیدوارم باشگاه یک تصمیم خوب در این باره بگیرد.»