آرشیو چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۲
ورزش
۱۸

پیغام نماینده استقلال: درباره سجاد عجله نکنید

علیرضا منصوریان، سجاد شهباززاده را می خواهد. کاوه رضایی در بازی سپاهان یک بار دیگر نشان داد اصلانمی تواند تمام کننده خوبی برای آبی ها باشد. او نمایش ضعیفی داشت و یک موقعیت هم خراب کرد.

منصوریان برای خط حمله تیمش به دنبال یک فوروارد است و می خواهد هر طور شده سجاد را به این تیم بازگرداند. شهباززاده اما تا این لحظه تصمیمی برای بازگشت به استقلال ندارد. او با گلزنی مقابل گالاتاسرای در لیگ ترکیه هم دوباره انگیزه گرفت.

آبی ها بتازگی نماینده خود را به ترکیه فرستادند تا با شهباززاده رودررو مذاکره کند. نماینده آبی ها پس از سفر به این کشور و مذاکره با مدیر برنامه های سجاد متوجه شد این بازیکن علاقه زیادی به بازگشت به ایران ندارد و می خواهد هر طور شده در آلانیا اسپور موفق باشد. او هم این خبر را به مدیران باشگاه استقلال داد، اما روی یک مساله تاکید داشت؛ این که صبر کنند. منصوریان کمی برای گرفتن فوروارد عجله دارد چراکه نیم فصل شروع شده و تعطیلات هم تنها 15 روز خواهد بود. او دوست دارد هر چه زودتر یک مهاجم گلزن به تیمش اضافه شود تا بتواند در کنار تیم تمرین کند و به هماهنگی برسد. اگر سجاد برسد، منصوریان نگرانی زیادی از این بابت نخواهد داشت. او در تلاش است نظر نهایی سجاد را بگیرد. اگر او به استقلال نیاید، منصوریان سراغ گزینه های دیگری می رود.

دیروز نصرالله عبدالهی مشاور باشگاه استقلال رسما اعلام کرد شهباززاده به همراه ایمان مبعلی و رحیم زهیوی در لیست خرید این باشگاه هستند.