آرشیو دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵، شماره ۶۴۰۳
ورزشی
۲۳

اخبار جهان

شوخی جالب اوون با رونالدو برزیلی

در مراسم رونمایی از توپ طلای جدید کریس رونالدو که در جریان مسابقه روز شنبه این تیم برابر گرانادا در لیگ فوتبال اسپانیا برگزار و با حضور شماری از ستاره های پیشین «کهکشانی ها» همراه شد، مایکل اوون، مهاجم اسبق رئال شوخی جالبی با رونالدو برزیلی که پیش از آمدن رونالدو پرتغالی به برنابئو از خوب های این باشگاه محسوب می شد، انجام داد. وی گفت: پیش از این مراسم فکر می کردم فقط خودم اضافه وزن پیدا کرده ام اما با دیدن رونالدو در این مراسم، متوجه شدم در این زمینه بازنده ای بیش نیستم و عده ای از من بسیار جلو افتاده اند!

نگاه «ریبه ری» به لیگ های چین و قطر

فرانک ریبه ری فرانسوی به تازگی قراردادش را با تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان تا پایان بهار 2018 تمدید کرده است اما دیروز متذکر شد این آخرین زمان حضور او در لیگ های اروپایی است و پس از انقضای قراردادش، احتمالا به لیگ های پر منفعتی مثل مسابقات باشگاهی چین، قطر یا امارات خواهد پیوست. ریبه ری 34 ساله افزود: هر چیزی امکانپذیر است اما هر جا بروم، باز هم نهایت توانم را ارائه خواهم داد و قصد کم فروشی ندارم.

جوکوویچ قهرمان تنیس آزاد دوحه شد

نواک جوکوویچ، تنیسور مشهور صربستانی با برتری 2 بر یک مقابل اندی ماری بریتانیایی، مرد شماره یک تنیس دنیا به مقام قهرمانی رقابت های جایزه بزرگ دوحه قطر دست یافت. او در بازی نهایی این رقابت ها در 3 ست و با نتایج 6 بر 3، 5 بر 7 و 6 بر 4 رقیب سرسخت خود را شکست داد و پس از مدتی وقفه، جامی دیگر به ویترین افتخاراتش افزود.