آرشیو شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۵
شهرستان ها
۷

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب نویسنده همدانی

کتاب نویسنده و رزمنده همدانی به دستخط رهبر معظم انقلاب مزین شد.

همدان - خبرنگار کیهان: کتاب «وقتی مهتاب گم شد» حاوی خاطرات رزمنده و جانباز هفتاد درصد علی خوش لفظ از حضورش در جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس است که توسط نویسنده و رزمنده همدانی حمید حسام تدوین شده و به رشته تحریر درآمده است.

حمید حسام که صاحب آثار ارزشمند دیگری با موضوع دفاع مقدس است، در دیدار اخیر جمعی از نویسندگان و ادیبان کشور با مقام معظم رهبری حضور داشت و در این دیدار کتاب «وقی مهتاب گم شد» وی مورد تمجید معظم له قرار گرفته و در صفحه اول کتاب، یادداشتی بدین شرح مرقوم فرمودند: «بسمه تعالی، سلام بر شهید زنده دفاع مقدس آقای علی خوش لفظ عزیز و سپاس از نویسنده خوش ذوق و خوش قلم آقای حمید حسام. سیدعلی خامنه ای».

همچنین رهبر فرهیخته انقلاب خطاب به شاعر امیری اسفندقه فرمود: «اگر شما این کتاب را بخوانید، می توانید ده شعر با مضامین موجود در این کتاب بسرایید.»

در این دیدار که نویسنده دیگر دفاع مقدس خانم بهناز ضرابی زاده از همدان نیز حضور داشت، رهبر انقلاب، کتاب «دختر شینا» اثر خانم ضرابی زاده را تحسین کرده و درباره کتاب جدید و در دست انتشار وی که حاوی خاطرات همسر سردار شهید علی چیت سازیان است، فرمودند: «چه خوب! من به واسطه کتاب آقای حسام، خیلی علاقه مند شده بودم درباره شهید چیت سازیان بیشتر بدانم و چه خوب شد شما این کتاب را به من دادید.»