آرشیو شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: عاملان قتل 8 نفره در ایرانشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه عامل اصلی قتل عام 8 نفر از اعضای 2 خانواده در ایرانشهر و سه نفر از عوامل فرار و نگهداری یکی از قاتلان قبل از فرار از کشور در 2 عملیات غافلگیرانه در ایرانشهر و میرجاوه دستگیر شدند.

سرتیپ حسین رحیمی روز جمعه در این باره اظهار داشت: در پی قتل هشت نفر از اعضای 2 خانواده در تاریخ 20 دی امسال در روستای نصیر آباد شهرستان ایرانشهر، اقدامات و فعالیت های کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان آغاز شد.

وی تصریح کرد: پس از تلاش های گسترده شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی، بامداد دیروز 2 نفر از عاملان این جنایت که 26 و 27 سال سن دارند، در ایرانشهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همدست دیگر این متهمان پس از ارتکاب این جنایت با یک دستگاه موتورسیکلت به شهرستان میرجاوه متواری و قصد فرار به کشور پاکستان را داشت، گفت: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم دیگر این پرونده را نیز در شهرستان میرجاوه شناسایی و وی را به همراه یک قبضه سلاح کلاش مقادیری مهمات در مخفیگاهش به همراه سه فرد دیگری که در فرار و نگهداری وی فعالیت داشتند دستگیر کردند.

20 دی ماه جاری هنگامی که مامور بهداشت محلی برای دادن قطره فلج اطفال به منازل روستاییان در روستای نصیر آباد دامن ایرانشهر مراجعه کرد متوجه قتل یک نفر در محوطه منزلی شده و با نزدیک شدن به محل جنازه، با پیکر غرق به خون هشت نفر که قتل عام شده بودند، رو به رو شد.

از آنجایی که منازل روستاییان دارای دیوار نیست مشاهده مقتولان برای عابران پیاده به راحتی امکان پذیر است و به همین سبب فرد یادشده جنازه یکی از مقتولان را مشاهده کرد.

وی ادامه داد: با تماس این مامور بهداشت محلی، پلیس از موضوع قتل مطلع شد.

در این حادثه عبدالغفور دامنی صاحب خانه به همراه همسر و 2 فرزندش، خواهر و سه خواهر زاده اش به قتل رسیدند.