آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۷
شهرستان ها
۷

آزادی 180 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل

180 زندانی جرائم غیر عمد در اردبیل آزاد شده و 550 زندانی جرائم غیر عمد در حال انتظار برای آزادی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با مشارکت خیران ستاد دیه و مشارکت های مردمی امسال 180 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل آزاد شدند.

ناصر عتباتی با بیان این که میزان محکومیت 180 زندانی جرائم غیر عمد بیش از 50 میلیارد ریال بوده است، افزود: با حمایت معتمدان و خیران استان اردبیل توانستیم 2 میلیارد ریال از این میزان 50 میلیارد ریال را گذشت بگیریم.

وی تصریح کرد: بقیه محکومیت مالی توسط ستاد دیه استان و خیران پرداخت شد که خوشبختانه میزان مشارکت های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در اردبیل بسیار خوب است.معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل هم گفت: در حال حاضر 550 زندانی جرائم غیر عمد استان اردبیل در انتظار آزادی هستند.

یوسف خدادادی اظهار داشت: در حال حاضر 550 زندانی جرائم غیر عمد استان اردبیل در انتظار آزادی به سر می برند که نیاز است خیران و مردم برای آزادی این زندانیان پیشگام باشند.همچنین مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تسهیلات کم بهره به زندانیان آزاد شده جرائم غیر عمد مالی در استان اردبیل پرداخت می شود.

بهروز زلالی اظهار داشت: یکی از اولویت های کمیته امداد استان اردبیل پرداخت تسهیلات به افراد تحت پوشش است که در این زمینه ارائه تسهیلات کم بهره به زندانیان آزاد شده جرائم غیرعمد در اردبیل پرداخت می شود.