آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۷
شهرستان ها
۷

استاندار چهارمحال و بختیاری برای مدیران ضرب الاجل تعیین کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری به منظور جذب اعتبارات اسناد خزانه و اوراق مشارکت برای مدیران دستگاه های اجرایی استان ضرب الاجل 4 روزه تعیین کرد.

شهرکرد - خبرنگار کیهان: قاسم سلیمانی دشتکی در سی وچهارمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تاکید کرد: تاکنون 210 میلیارد ریال از اعتبار دستگاه های اجرایی استان از محل اسناد خزانه و اوراق مشارکت جذب نشده است.

وی افزود: مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری تنها 4 روز برای جذب این اعتبارات فرصت دارند.سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در صورت کوتاهی و سهل انگاری هر کدام از مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در جذب اعتبارات خزانه و اوراق مشارکت در مدت تعیین شده، اعتبار آنان حذف و به دستگاه دیگری اختصاص می یابد.

وی بیان داشت: علاوه بر این موضوع مدیر سهل انگار توبیخ و گزارش کار وی به مسئولان ملی مربوطه اعلام می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سه نفر از مدیران برتر بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تشویق می شوند.وی عنوان داشت: تا چهارشنبه هفته جاری در صورت وجود کوتاهی احتمالی از سوی مدیران بانک های عامل چهارمحال و بختیاری در پرداخت تسهیلات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سه مدیر ضعیف در این حوزه توبیخ و گزارش کار آنها به مسئولان مربوطه در سطح ملی اعلام خواهد شد.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در صورت ادامه کوتاهی احتمالی برخی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در جذب اعتبارات و یا سهل انگاری تعدادی از مدیران بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اسامی آنان از طریق رسانه های گروهی به مردم اطلاع رسانی و اعلام می شود. وی ادامه داد: یکی از علت های تاخیر در اجرای پروژه های چهارمحال و بختیاری جزیره ای عمل کردن برخی مسئولان دستگاه های اجرایی در استان است.استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حذف کاغذبازی اداری، وجود وحدت در تصمیم گیری و ایجاد سهولت در روند سرمایه گذاری می تواند به تسریع تکمیل و بهره برداری از پروژه های اجرایی کمک کند.